Foto's van mijn nieuwe huis - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Gea Wijers - WaarBenJij.nu Foto's van mijn nieuwe huis - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Gea Wijers - WaarBenJij.nu

Foto's van mijn nieuwe huis

Door: Gea Wijers

Blijf op de hoogte en volg Gea

07 Februari 2010 | Frankrijk, Lyon

Bij deze dan ook watfoto's van mijn nieuwe huisje.

Ik woon in het appartement ("Chez Vous") van de charmante Estelle. Ze is rond de veertig en na jaren van afwezigheid weer terug in haar geboorteplaats Lyon. Kort samengevat. Getrouwd geweest met Italo-Amerikaan en na 15 jaar in LA en 5 jaar op de Fidji eilanden (!!) probeert ze, samen met haar zoon Milo, de draad weer op te pakken in Lyon. Erg mooie dame en bijzonder oplossingsgericht. Dat laatste was de afgelopen dagen bijzonder prettig want het duurde even voordat de internetverbinding het dan ook echt deed.

Ik moet jullie bekennen dat ik helemaal doodop ben nu ik eenmaal vaste grond onder de voeten heb. Vandaag dus vooral even veel geslapen en een beetje gesport om weer bij te komen. De lente is hier al een beetje in de lucht (net als de laatste dagen van de uitverkoop overigens :-)).

Deze week staan allerlei nieuwe dingen op het programma en hopelijk ontmoet ik net zoveel leuke mensen als de afgelopen week. Op de iets te ambitieuze Portugees na die mijn trolley bleek te hebben. Toen ik deze gisteren op het kantoor van de busmaatschappij ging ophalen heb ik deze meneer van rond de 75 wel heel duidelijk moeten maken dat ik NIET alleen en NIET in de buurt woonde en dat we zeker NIET gezellig bij mij koffie gingen drinken. Mmmm... zou hij dan toch mijn mooie zwarte pumps hebben uitgeprobeerd die in de koffer zitten. Of zouden dropjes dit effect hebben op Portugezen? Ik ga er maar niet over nadenken.

• 07 Februari 2010 - 15:43

Elles Bandringa:

Hoi Gea,

Wat een leuk appartement. Hoe kom je daar nu aan? Had je dat vanuit Nederland al geregeld? Ziet er in ieder geval heel leuk en huiselijk uit. Heel veel (werk)plezier daar en houd ons op de hoogte!
    groet,

Elles

• 08 Februari 2010 - 08:59

Marja :

wat een heerlijk knus plekje!
    lekker uitrusten en sporten, daarna knallen ;-)