Hartelijk Gefeliciteerd - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Gea Wijers - WaarBenJij.nu Hartelijk Gefeliciteerd - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Gea Wijers - WaarBenJij.nu

Hartelijk Gefeliciteerd

Door: Gea Wijers

Blijf op de hoogte en volg Gea

04 Oktober 2010 | Cambodja, Phnom-Penh

"Lang zal hij leven, lang zal hij leven... Lang zal hij leven in de Gloria!"

Vandaag is collega Michiel jarig, maar op dit moment is dat vast nog niet tot zijn bewustzijn doorgedrongen. Tenminste, aan de andere kant van de muur waartegen ik aankijk, als ik mijn hoofd nu een klein beetje draai, heb ik nog geen enkel geluid gehoord. Daar ligt Michiel te slapen. Met nog een beetje jetlag. Nog moe van alle stress van vertrek en de opwinding van aankomst.

Sinds vrijdagavond is Michiel nu ook in Phnom Penh. Heerlijk om een "speelkameraad" van thuis erbij te hebben! Sinds vrijdag wonen we samen in ons nieuwe huis met Lana en Sebastian.Ik maak jullie graag lekker met wat foto's van ons luxueuze penthouse met riant dakterras midden in de stad.

Al snel moet ik mijn tas weer een beetje inpakken, want ik vertrek deze week voor een "visum-vakantie" naar Singapore om daar een beetje te relaxen en wat onderzoeksinstituten en -bibliotheken te bekijken.Er kan wat vertraging zijn met de mail, jullie zijn gewaarschuwd.

Maar nu ga ik eerst Michiel eens wakker maken. Hij moet om 7.30 op zijn taalcursus zijn, helemaal aan de andere kant van de stad.(Wat een ding om te moeten doen op je verjaardag?) Zal ik gewoon maar heel hard gaan zingen..?

• 04 Oktober 2010 - 04:12

Jetske:

Geniet van je visum-vakantie! Hoewel het nieuwe penthouse er ook niet beroerd uit ziet :-)

• 04 Oktober 2010 - 07:41

Elles:

Hoi Gea,

Zou je Michiel onze hartelijke felicitaties willen overbrengen van Welmoed en van mij?

Veel plezier!

groetjes,

Elles en Welmoed

• 04 Oktober 2010 - 15:22

Marja:

Ja inderdaad, ziet er heel akelig uit dat dakterras!! Die jongens ook trouwens, en dan dat tripje naar Singapore. Tsja, je hebt het toch maar moeilijk daar.Hahahaaaaaa liefs mar

• 04 Oktober 2010 - 17:54

Karen:

Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria, in de gloria, in de glo-ri-aa. Hieperdepiep, HOERA!

Felicitaties aan Michiel! En wat gezellig dat jullie het huis samen delen. Geniet van Singapore en houd ons op de hoogte!

Liefs vanuit prachtig Amsterdam,
    Karen