ATTENTIE: POSTADRES - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Gea Wijers - WaarBenJij.nu ATTENTIE: POSTADRES - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Gea Wijers - WaarBenJij.nu

ATTENTIE: POSTADRES

Door: Gea Wijers

Blijf op de hoogte en volg Gea

19 Juni 2005 | Cambodja, Phnom-Penh

Hoi allemaal,

Als jullie me (eventueel, misschien, wie weet) dingen zouden willen sturen doe dat dan naar

VSO office
P.O. box 912
Phnom Penh
Cambodia

Het klinkt wat kort, maar dat is echt het beste adres. Voor het gewenste resultaat ook een Airmailsticker toevoegen (anders kan het ook in Afrika terechtkomen.. echt gebeurd!)

Dit blijft mijn postadres, per sms ben ik ook te bereiken op +85592230692.

groeten,
g

• 19 Juni 2005 - 14:07

Hester:

Hé Gé!Goed gearriveerd daar???
    xxxxx
    hester

• 20 Juni 2005 - 11:13

Nathalie:

Hallooo,
    Wat heerlijk dat er internet bestaat! Je blijft voor mijn gevoel toch zo dichtbij..
    Zo te lezen gaat het acclimatiseren snel en wat fijn dat je zo snel weer een leuke club mensen om je heen verzameld hebt.
    Lieve schat, dank voor je mooie boeket bloemen voor mijn verjaardag!! Zoo lief!! Een absolute verassing.
    Ik ga je postadres direct misbruiken voor het opsturen van de laatste LINDA, Marie Claire en La Vie en Rose.

Tip, neem de volgende keer een klein zakje kluifjes mee als je gaat rennen.

En die Keniaan gaat een grotere rol in je leven spelen dan je nu denkt...Weet je nog wat ik gezegd heb???

Liefs en warme groetjes,
    Nathalie

• 21 Juni 2005 - 13:12

Jetske:

Hé G,

Probeer je al de hele tijd te sms-en maar lukt niet ;-( ontvangen wel, versturen niet, balen! Wie heeft nog meer dit probleem?

Hoe dan ook, alles goed hier, woon in mijn mooie nieuwe huis. Stuur je snel een hele lange mail, ga nu weer verder met hard werken terwijl buiten de zon hard schijnt. Gelukkig vanochtend wel even in het buitenbad gelegen!

zoen,

Jetske

• 21 Juni 2005 - 15:47

Christiene:

Hoi Gea,

Wat fantastisch dat je op je grote avontuur bent! Hoe was de lunch met Michael? Hoe gaan de trainingen? Wanneer ga je definitief naar je project?
    Hier alles goed. Eindelijk de zomer begint! Zal wel niet te vergelijken zijn met de warmte bij jouw! Groetjes, Christiene

• 21 Juni 2005 - 16:47

Derk En Henny:

Hallo Gea hoe gaat het met jou Ook warm?? Hier wel. We hebben je foto's bekeken. Wel wat anders dan Nederland. Veel liefs van D & H

• 22 Juni 2005 - 11:17

Jan-Willem:

Hoi Gea,

Leuk om van je te lezen! Ik heb net een Si-boekje naar toegestuurd. Maar misschien dus naar Afrika. Nou ja, dan moeten ze het daar maar lezen.

JW

• 23 Juni 2005 - 18:15

Jim:

Hoi Gea. Zo,dat gaat wel hard daar! Veel mensen al ontmoet en dingen gedaan. Hartstikke leuk om het zo op jouw site een beetje te kunnen volgen. Geen last meer gehad van die hondebeet/schram?

Tot de volgende mail/ sms (als dat werkt)

liefs, Jim