Om te lachen - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Gea Wijers - WaarBenJij.nu Om te lachen - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Gea Wijers - WaarBenJij.nu

Om te lachen

Door: Gea Wijers

Blijf op de hoogte en volg Gea

27 Maart 2011 | Verenigde Staten, Long Beach

Na al het drama van de afgelopen weken, ben ik wel toe aan iets om te lachen... en jullie misschien ook wel?

Daarom deze week mijn 'oogst' van grappige boektitels uit de afgelopen 2 maanden New York Times Bookreview (het hoogtepunt van mijn week).

ECHT WAAR! Deze boeken bestaan en zijn te koop.Maar stel je dan eens voor waar ze over zouden kunnen gaan...

Malcolm Gladwell (2011)
NOTHING: WHAT SAND CASTLES CAN TELL US ABOUT NORTH KOREAN ECONOMIC POLICY

Bob Christenson (2011)
INTO THE WILD WITH A VIRGIN BRIDE

Dr. F. Bryant (2011)
SURVIVING YOUR OWN HOLOCAUST

Patricia Nicol (2011)
SUCKING EGGS: WHAT YOUR WARTIME GRANNY COULD TEACH YOU ABOUT DIET, THRIFT AND GOING GREEN

Saul Frampton (2011)
WHEN I AM PLAYING WITH MY CAT, HOW DO I KNOW THAT SHE IS NOT PLAYING WITH ME? MONTAIGNE AND BEING IN TOUCH WITH LIFE

Chuck Sambuchino (2011)
HOW TO SURVIVE A GARDEN GNOME ATTACK: DEFEND YOURSELF WHEN THE LAWN WARRIORS STRIKE (AND THEY WILL)

Andrew McMeel (2011)
5 VERY GOOD REASONS TO PUNCH A DOLPHIN IN THE MOUTH

En.. hebben we in ieder geval een glimlach?

(Foto's erbij zijn van een 'getaway-day' met de klanten van de Cambodjaanse organisatie waar ik wat bijklus. Werd ik ook erg blij van.)

Deze tekst die als informatie bij de tentoonstelling in de Nixonlibrary stond vond ik ook erg veelzeggend:

“Show me a good loser, and I’ll show you a loser”
(Richard Nixons Football coach)

En tenslotte.
Als dit allemaal niet heeft geholpen.
Laatste nieuws is dat ik een paar weken eerder naar huis kom, door allerlei dringende omstandigheden in Amsterdam. Tot volgende maand!

• 27 Maart 2011 - 10:15

Marja :

Lieve schat, allereerst bedankt voor het prachtige Jogablad en de lieve kaart. Echt geweldig, kreeg het vroeg in de ochtend op mijn verjaardag. Ik was alleen met Anneli, ze sliep nog. Heb meteen onbijt gemaakt en het artikel gelezen. HEERLIJK tijd even voor mezelf.

Lachen hoor die titels, niet te geloven. En ook de foto's zijn grappig, allemaal donkere koppies en dan zo'n kaaskop er tussen! Hahahahaa. Lieve schat, ga ook nog even genieten van je laatste weken daar! En dan lekker terugkomen in zonnig Nederland. Liefs Marja

• 28 Maart 2011 - 12:58

Nathalie:

Je hebt in ieder geval bij mij een glimlach ontlokt! Zoiets kan ook alleen daar... Hoop je snel weer te zien. Liefs, Nat